Γενικοί Όροι Πώλησης

Γενικοί όροι Πώλησης – pigiafisa.gr

Οι παρόντες όροι πώλησης (εφεξής οι «Όροι Πώλησης»), καθώς και τα κείμενα στα οποία αυτοί αναφέρονται, διέπουν την από την Επιχείρηση (όπως αυτή κατωτέρω ορίζεται) πώληση προϊόντων στους Εγγεγραμμένους Χρήστες μέσω του Ιστοτόπου.

Λόγω της φύσεως του ηλεκτρονικού εμπορίου η Επιχείρηση, διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς τους Όρους Πώλησης οποιαδήποτε στιγμή κριθεί από αυτή σκόπιμο. Όποιες τροποποιήσεις πραγματοποιούνται επί των όρων, θα εμφανίζονται στην παρούσα ιστοσελίδα την οποία καλείστε να συμβουλεύεστε συχνά. Γίνεται μνεία ότι οποιαδήποτε αλλαγή δεν θα επηρεάζει τις ήδη συναφθείσες συμβάσεις.

1.Αποδοχή και Εφαρμογή

1.1 Η υλική πράξη της δημιουργίας λογαριασμού χρήστη στον Ιστοχώρο, όπως και η υποβολή κάποιας παραγγελίας συνιστά παράσταση από αυτόν που την υπέβαλλεπρος την Επιχείρηση ότι αυτός έχει πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα.

1.2 Ο Εγγεγραμμένος Χρήστης δηλώνει δια της επισήμανσης του σχετικού χωρίου (κλικ) ότι αποδέχεται και συμφωνεί με τους παρόντες Όρους Πώλησης.

1.3 Με την επιφύλαξη του όρου 1.2 ανωτέρω και του όρου 3.1. κατωτέρω, με την υποβολή της οποιασδήποτε παραγγελίας μέσω του Ιστοχώρου τεκμαίρεται αμάχητα ότι ο Εγγεγραμμένος Χρήστης έχει αποδεχθεί και συνομολογήσει τους παρόντες Όρους Πώλησης.

2.Ορισμοί

Για τους σκοπούς των Όρων Πώλησης οι κάτωθι λέξεις και εκφράσεις θα ορίζονται ως κατωτέρω προβλέπεται:

«Προϊόν» νοείται το προϊόν εκείνο που έχει επιλεχθεί από τον Πελάτη προς αγορά. Τα ουσιώδη χαρακτηριστικά εκάστου προϊόντος αναφέρονται στο οικείο σημείο του Ιστοχώρου.

«Πελάτης» νοείται ο Εγγεγραμμένος Χρήστης πουσυμβάλλεται με την Επιχείρησηδυνάμει του όρου 3.

«Ιστοχώρος» σημαίνει τον διαδικτυακό τόπο που φιλοξενείται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.pigiafisa.gr

«Μήνυμα Επιβεβαίωσης» σημαίνει το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δυνάμει του οποίου η Επιχείρηση επιβεβαιώνει την περιέλευση σε αυτή της προτάσεως του Πελάτη.

«Μήνυμα Αποδοχής» νοείται το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δυνάμει του οποίου η Επιχείρηση αποδέχεται την πρόταση του Πελάτη για την αγορά κάποιου Προϊόντος.

«Παραγγελία» είναι το σύνολο των ενεργειών του Εγγεγραμμένου Χρήστη για την υποβολή προς την Επιχείρηση πρότασης προς κατάρτιση συμβάσεως. Ειδικότερα οι ενέργειες αυτές περιλαμβάνουν σωρευτικά τηνεπιλογή του Προϊόντος, την τοποθέτησή του στο καλάθι αγορών, και την υποβολή της φόρμας οριστικοποίησης.

«Τίμημα» είναι το ποσό σε ευρώ, το οποίο αντιστοιχεί στο Προϊόν. Το τίμημα εκάστου προϊόντος εμφανίζεται στο οικείο σημείο του Ιστοχώρου. Γίνεται μνεία ότι στο τίμημα περιλαμβάνεται και ο ΦΠΑ.

«Φυσικό Κατάστημα» το φυσικό κατάστημα της Επιχείρησης που βρίσκεται στην Αθήνα, Ακαδημίας 85, Κέντρο, Τκ 10678.

«Επιχείρηση» το ηλεκτρονικό κατάστημα που φιλοξενείται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.pigiafisa.gr η διαχείριση του οποίου ανήκει στο φυσικό κατάστημα που αναφέρεται παραπάνω.

Κατά τα λοιπά ισχύουν οι ορισμοί που περιέχονται στους Όρων Χρήσης.

3.Η σύναψη της σύμβασης

3.1. Προϋπόθεση για την υποβολή οποιασδήποτε παραγγελίας είναι η δημιουργία λογαριασμού χρήστη στον Ιστοχώρο. Με την δημιουργία λογαριασμού χρήστη, ο επισκέπτης αποκτά την ιδιότητα του Εγγεγραμμένου Χρήστη αποδεχόμενος τους Όρους Χρήσης του Ιστοχώρου καθώς τους Όρους Πώλησης.

3.2 Η από την Επιχείρηση έκθεση προϊόντων στον Ιστοχώρο συνιστά πρόταση προς διαπραγμάτευση. Η υποβολή της Παραγγελίας από τον Εγγεγραμμένο Χρήστη συνιστά πρόταση προς σύναψη συ­μβάσεως πωλήσεως με την Επιχείρηση σχετικά με κάθε επιλεγμένο Προϊόν, η αποδοχή της οποίας ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της Επιχείρησης. Η υποβολή της Παραγγελίας καθώς και το περιεχόμενο αυτής αποδεικνύεται από το Μήνυμα Επιβεβαίωσης που συντάσσεται και αποστέλλεται από την Επιχείρηση στον Πελάτη. Σε περίπτωση που το Μήνυμα Επιβεβαίωσης περιέχει ανακριβείς πληροφορίες, λάθη ή ο Πελάτης επιθυμεί να ανακαλέσει την πρότασή του δύναται να το πράξει μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στην τελευταία περίπτωση κάθε ανάκληση για να είναι δεσμευτική θα πρέπει να συντελεστεί πριν από την αποστολή του Μηνύματος Αποδοχής.

3.3 Η κατάρτιση της σύμβασης (και η συνακόλουθη κτήση της Ιδιότητας του Πελάτη) γίνεται από και δια της αποδοχής της πρότασης του Εγγεγραμμένου Χρήστη από την Επιχείρηση.

3.4 Η αποδοχή της πρότασης από την Επιχείρηση γίνεται με την αποστολή του Μηνύματος Αποδοχής, αποδεικνύεται δε μόνο από αυτό, αποκλειομένου κάθε άλλου αποδεικτικού μέσου. Επίσης η Επιχείρηση δύναται να αποστείλει συμπληρωματικά και sms.

3.5 Γίνεται μνεία ότι η Επιχείρηση αρχειοθετεί με ηλεκτρονικό τρόπο τις καταρτισθείσες συμβάσεις, ενώ ο Πελάτης δύναται να αιτηθεί την ηλεκτρονική αποστολή αντιγράφου της εκάστοτε συμβάσεως στην οποία είναι μέρος.

4.Το περιεχόμενο της σύμβασης

4.1 Από και δια της καταρτίσεως της συμβάσεως πώλησης, δυνάμει του όρου 3 ανωτέρω, η Επιχείρηση αναλαμβάνει την υποχρέωση να μεταβιβάσει την κυριότητα του Προϊόντος που αποτελεί το αντικείμενο της πώλησης και να το παραδώσει, και ο πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να πληρώσει το Τίμημα σύμφωνα με τα οριζόμενα στον όρο 5 των Όρων Πωλήσεως.

4.2 αν και η Επιχείρηση θα προσπαθήσει να εκπληρώσει την εκ της συμβάσεως απορρέουσα υποχρέωση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, δεν δύναται να εγγυηθεί ακριβή ημέρα και ώρα εκπλήρωσης ενώ οποιαδήποτε αναφορά σε πιθανή ημερομηνία παράδοσης, δεν είναι δεσμευτική αλλά ενδεικτική.

5.Τρόπος και χρόνος καταβολής του τιμήματος

5.1 Ο Πελάτης υποχρεούται να καταβάλλει το τίμημα με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

(α) με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της Επιχείρησης, ή

(β) με προπληρωμή μέσω κάρτας, ή

(γ) με την μέθοδο της αντικαταβολής, ή

(δ) με πληρωμή κατά την παραλαβή του Προϊόντος από το Φυσικό Κατάστημα της Επιχείρησης.

5.2 στην περίπτωση (α) και (β) του όρου 5.1 ανωτέρω το τίμημα είναι καταβλητέο αμέσως μετά την πραγματοποίηση της Παραγγελίας και πάντως πριν από την παράδοση, ενώ στις περιπτώσεις (γ) και (δ) το τίμημα είναι καταβλητέο κατά την παραλαβή του Προϊόντος.

5.3 ειδικά στις περιπτώσεις που η καταβολή γίνεται μέσω πιστωτικής κάρτας συμφωνείται ότι η παραλαβή μπορεί να γίνει μόνο από τον κάτοχο της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε με επίδειξη αυτής και της ταυτότητας του κατά την παραλαβή. Σε περίπτωση που δικαιούχος του τραπεζικού λογαριασμού είναι νομικό πρόσωπο, τότε η παραλαβή μπορεί να γίνει μόνο από ειδικώς εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.

5.4 στις περιπτώσεις που η καταβολή του τιμήματος γίνεται δια τραπεζικού εμβάσματος, η Επιχείρηση δύναται να μην αποστείλει το Προϊόν πριν την αποστολή αντιγράφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής μέσω τηλεομοιοτυπίας.

5.5 Σε περίπτωση που εφαρμογής τυγχάνει το άρθρο 14 του νόμου 2251/1994, η καταβολή του ποσού γίνεται μόνο δια της μεθόδου της αντικαταβολής.

6.Αποκλεισμός και Περιορισμός Ευθύνης

6.1 Αποκλείεται κάθε ευθύνη της Επιχείρησης στο μέτρο που τέτοιος αποκλεισμός είναι σύννομος.

6.2 Η Επιχείρηση δεν έχει ευθύνη προς αποζημίωση ιδίως στις περιπτώσεις υπάρξεως ελαττώματος που δεν έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της.

6.3 Τυχόν ευθύνη της Επιχείρησης προς αποζημίωση περιορίζεται σε ποσό ίσο με αυτό του τιμήματος που καταβλήθηκε για την αγορά του Προϊόντος.

6.4 Η επιχείρηση δεν ευθύνεται για τυχόν έμμεση ζημία ή διαφυγόν κέρδος που ενδέχεται να υποστεί ο Πελάτης.

7.Υποχρεώσεις και Δικαιώματα Πελάτη –Υπαναχώρηση

Ο Πελάτης υποχρεούται να ελέγξει τα Προϊόντα για ελαττώματα κατά την παραλαβή και να γνωστοποιήσει την ύπαρξη ελαττωμάτων στην επιχείρηση αμελλητί και πάντως εντός 1 ημέρας από την παραλαβή.

Σε περίπτωση που τυγχάνει εφαρμογής το άρθρο 14 του ν.2251/1994 ο Πελάτης δύναται να υπαναχωρήσει της συμβάσεως εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημέρα που παρέλαβε το εκάστοτε Προϊόν. Η υπαναχώρηση τελείται μόνον με την υποβολή της σχετικής δήλωσης μέσω email και πάντως εντός της ανωτέρω προθεσμίας. Προϋπόθεση της υπαναχώρησης είναι να μην έχει αποσυσκευαστεί το Προϊόν.

8.Παράδοση

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται στο κατάστημα της Εταιρίας. Σε περίπτωση που συμφωνηθεί η αποστολή του Προϊόντος να γίνει σε άλλο τόπο, η μεταφορά γίνεται από ανεξάρτητο μεταφορέα επιμελεία της Επιχείρησης ενεργούσα όμως κατ’ εντολή και για λογαριασμό του Πελάτη. Η ευθύνη μεταβαίνει στον Πελάτη με την παράδοση του Προϊόντος στον Μεταφορέα.

9.Έξοδα Αποστολής

Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον Πελάτη. Σε περίπτωση υπαναχώρησης ο Πελάτης, εκτός από τα έξοδα αποστολής θα επιβαρυνθεί και με τα έξοδα επιστροφής.

10.Αναγωγή

Ο Πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να αποζημιώσει την Επιχείρηση πλήρως για κάθε ζημία που ενδέχεται η τελευταία να υποστεί και η οποία οφείλεται στη μη συμμόρφωση του Πελάτη με τους παρόντες Όρους Πώλησης. Στην έννοια της ζημίας για τους σκοπούς αυτού του όρου, περιλαμβάνονται οι αμοιβές δικηγόρων καθώς και κάθε δικαστική δαπάνη που η Επιχείρηση αναγκαστεί να επισύρει συνεπεία της μη συμμόρφωσης.

11.Εφαρμοστέο Δίκαιο και Αρμοδιότητα

11.1 Οι Όροι Πώλησης και οποιαδήποτε διαφορά ανακύψει από, ή σε σχέση με αυτούς, ή το αντικείμενο που αυτοί αφορούν, διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο, όπως εκάστοτε ισχύει.

11.2 Αρμόδια δικαστήρια για την επίλυση οποιαδήποτε διαφοράς που απορρέει από τους Όρους ορίζονται τα εκάστοτε καθ΄ύλην πολιτικά δικαστήρια των Αθηνών.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας. Με την περιήγηση σε αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

Καλάθι Αγορών

close